torsdag 23 augusti 2012

Amanda Egilson by Hand and Heart

För en vecka sedan fyllde jag år och fick ett jättefint halsband av min älskade sambo, med mina fina barns namn på. Lycka! Åh, vad jag önskat de, så himla personligt och så mycket kärlek i det smycket.







Jag kan starkt rekommendera att beställa ett smycke från Amanda Egilson, det finns bara positiva saker att säga, Underbara smycken från en underbar tjej, med personlig och grymt hög servicenivå.

Just nu har Amanda en bloggtävling, vid vilken man ska blogga om sitt favoritsmycke designat av henne och ha chans att vinna det. Finns inte så mycket att säga annat än att jag redan har mitt favoritsmycke exakt detta halsband med just mina fina barn är min absoluta favorit.

I Amandas shop finns det massa fina smycken för alla smaker, kika in och spana in min favorit. Ni kommer garanterat hitta er egen favorit.

Den senaste tiden har och är lite jobbig för min mamma just nu och jag önskar att hon fick ett likadant smycke, med sina barn och barnbarns namn. Vi bor en bit från varandra och hon får inte träffa sina barnbarn så ofta som hon önskade och jag vet att mitt favoritsmycke även skulle bli hennes favoritsmycke.

På ena sidan skulle det stå: Emma, Elin, Martin

På andra sidan precis som på mitt: Lennon, Lucas


Min mors äldsta dotter och yngsta barnbarn med favoritsmycke från Amanda:



All kärlek till min underbara sambo som gav mig denna fina present och dessutom en underbar liten Lennon i somras och är världens bästa bonuspappa till finaste Lucas <3